Kategóriák


Szállítási költség



Szállítás, fizetés és vásárlási információ

Vásárlás telefonon: +36 19 98 92 62

Vásárlás emailen: info@joholmik.hu

Záložka

Szállítási idő

Szállítási idő csakis a munkanapokra vonatkozik, és minden terméknél meg van adva. Különböző szállítási határidővel történő áruk megrendelésekor a megrendelés teljesítési ideje megegyezik a leghosszabb rendelkezésre állású termékkel. A megrendelt termék kiküldésekor az ügyfelet e-mailben értesítjük. A szállítási időszak kezdetét veszi és az alábbiak szerint kell kiszámítani. Szállítási és fizetési opciókat a termék megrendelésénél lehet kiválasztani.  A fizetés készpénzzel történik termék megérkezésekor, esetleg egyéb más módon.


Kézbesítés GLS futárszolgálat segítségével (házhoz szállítás 2 855 Ft, ParcelShop 2 145 Ft)

Amint átadjuk a csomagot a GLS futárszolgálatnak e-mailt küldünk, amelyben tájékoztatjuk Önt a szállításról. Ez az e-mail tartalmazza a csomagszámot is.

Az alábbi oldalom https://gls-group.eu/HU/hu/home megadhatja a csomagszámot és figyelheti, hogy éppen merre található a csomag.

A kiszállítás napján a GLS futárszolgálat felveszi Önnel a kapcsolatot e-mail és SMS formájában, a feltételezett három órás időablak szerint, amelyben a kézbesítés megtörténik (ebben az üzenetben megtalálja a webcímet a csomag figyelési webcímet és futár telefonszámát). Ön tudni fogja, hogy ebben az időtartamban elérhető-e valaki a megadott címen, aki a csomagot át tudja venni.

Amennyiben nem lehetséges a kézbesítés, esetleg lekési vagy a szállítási kisérlet sikertelen, elérhető egyéb kézbesítési opció. A megadott email címre vagy szöveges üzenet érkezik amelynek ráklikkelésének a segítségével a központi aplikációba lehet belépni, itt megadhatja mikor szeretné a csomagot átvenni. Válassza ki a legmegfelelőbb opciót, hogy már a következő kézbesítés sikeres legyen.

Lehetőségek a második kézbesítésnél :

  • kézbesítés azonos címre egy konkrét napon
  • kézbesítés új címre
  • kézbesítés munkaidőben 17.00 és 20.00 óra között. (elérhető csak a régiós GLS depóknál)
  • kézbesítés a GLS ParcelShop-ba
  • csomagfelvétel a GLS depóban
  • jóváhagyja a csomag letétet (pl. magánterületeken, lépcső alá stb.)
  • átvétel megtagadása

Fizetés utánvétellel

Utánvét összegének térítése közvetlenül futárszolgálat sofőrjének történik készpénzben. A kártyás fizetés nem lehetséges.

 

Nem fel meg önnek a házhoz szállítás, mert nem akarja kötni magát? Akkor a rendelés során válassza ki a személyes átvétel lehetőségét a GLS Parcelshop kiszállítási pontján.

Itt https://gls-group.eu/HU/hu/home nyomon követheti a csomag mozgását.

A kiválasztott ParcelShop-ba történő kézbesítés napján SMS-t küldünk a megadott telefonszámra a csomag átvételének lehetőséről.

 

Kézbesítés PPL futárszolgálattal, Magyar Posta kézbesítő (2 855 Ft)

Amint átadjuk csomagját a PPL futárszolgálatnak, kap egy informatív jellegű e-mailt a csomag küldéséről. Ebben az e-mailben megtalálja a webcímet ,ahol a csomagszám megadása után figyelheti, illetve módosíthatja a szállítási címet. PPL futárszolgálat együtt dolgozik a Magyar Postával. A csomag mozgását megtalálha a www.ppl.cz oldalon a "szállítási részletek" alatt. Abban az esetben, ha a csomagot megkapta a Magyar Posta, megtalálja itt a csomagszámot. Erre a számra való ráklikkelésse bővebb információt talál a csomag kézbesítéséről.

A kézbesítési napon, az Ön által megadott telefonszámra SMS-t kap a kézbesítés feltételezett időpontjáról két órás időintervallumban (pl. 13-15:00) a futár telefonszámával. A kézbesítés átlagosan, csakis munkanapokon történik.

Fizetés

A Magyar Posta opció választásánál utánvételes fizetésre nincs mód. Megrendelést csakis online kártyás, vagy előre való utalással lehet téríteni.

 

Fizetési módszerek

  • Utánvétellel (csak a GLS futárszolgálat esetében)  - utánvét összeg 715 Ft. Terméket utánvéttel kerül kiküldésre és az összeget a futár veszi át kézbesítésnél
  • Előre való utalással - INGYENES.Fizetési adatokat és a teljes összegzést a megadott email címre küldjük ki. Utalhat bármely bankból az Erste Bank számlaszámunkra, számla.sz 11600006-00000000-84626192. Fizetési azonosítókként adja meg a megrendelés számát. Amint az összeg a számlánkra jóváírásra került , küldjük a terméket.
  • Bankkártyával a GoPay fizetési átjárón keresztül  - INGYENES.

 


Kiküldött áru az eladó tulajdonát képezi, amíg a teljes vételárat meg nem térítik.
Bármilyen kérdés esetén örömmel válaszolunk a szállítási és fizetési feltételekkel kapcsolatos kérdésekre.
Felveheti velünk a kapcsolatot telefonon a +36 19 98 92 62 vagy a info@joholmik.hu. email címen